Több mint 2,5 millióan voltak kíváncsiak A Dalra

A dalválasztó showműsor szombat este a saját idősávjában (20:15 és 22:20 között) minden más tévéműsort megelőzött.

Sikeresen indult az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatóműsor szériája. Az M1-en és a Duna Worldön párhuzamosan sugárzott adásnak átlagosan több mint 1 millió fős nézettsége volt, és a legnézettebb percekben az 1,4 millió főt is megközelítette. A több mint kétórás műsorfolyamba összesen több mint 2,5 millióan néztek bele – azaz a teljes lakosság 27,5%-a.

A dalválasztó interaktív showműsorban a zsűri Agárdi Szilvi és Pál Dénes duettjét, Keresztes Ildikó, és Rácz Gergő produkcióját, a nézők sms szavazatai pedig Baricz Gergőt, Gyurcsík Tibort, valamint Palcsó Tamást juttatták tovább a középdöntőkbe.

A dalválasztó showműsor szombat este a saját idősávjában (20:15 és 22:20 között) minden más tévéműsort megelőzött. A műsor közönségaránya a két adón együtt 21,9% lett, de a 18-49 éves korosztály körében is 15% felett teljesített.

Forrás: Nielsen Közönségmérés


Nézz be a videótárba!