Az Eurovíziós Dalfesztivál a legsikeresebb tévés produkciók egyike

a Google összesítette, hogy az elmúlt évben melyik hazai tévéműsorra kerestek rá legtöbbször a hazai felhasználók.

A világháló legnagyobb keresőoldala, a Google összesítette, hogy az elmúlt évben melyik hazai tévéműsorra kerestek rá legtöbbször a hazai felhasználók. Bár a Megasztár (1) hatodik szériája kisebb port vert fel, mint a korábbi adások, ez is elég volt ahhoz, hogy megnyerje az első helyet a televíziós műsorok kategóriájában.

Szo­rosan a nyomában van az X-Faktor (2) harmadik sorozata, míg a harmadik hellyel az RTL Klub valóságshow-ja, a ValóVilág (3) büszkélkedhet. Dögös lányok, helyes pasik, forró hangulat mindez együtt jellemezte az Éden Hotel (4) című reality második szériáját, amely a negyedik helyen landolt, megelőzve a Csillag szüle­ tik (5) legutóbbi versenyét. Keveset olvasni a Showder Klub (6) humoristáiról, ám a rajongók gyakran rákeresnek a műsorra, amely a hatodik helyet vívta ki magának. A listán a Tv2 párkereső show-ja, az Össze­ esküvők következik, majd utána a Maradj talpon! ért célba. A közönség érdeklődése a kilencedik helyre repítette az Eurovíziós Dalfesztivált A tízes listán a Heti hetes zárja a sort.


forrás: TVR-hét - 2013. 01. 28